GŁÓWNE CELE PROJEKTU
1. Podniesienie kompetencji językowych kadry pedagogicznej, co umożliwi utworzenie klasy o profilu dwujęzycznym z co najmniej dwoma przedmiotami nauczanymi z wykorzystaniem języka angielskiego (ambicją szkoły jest nauczanie 3-4 przedmiotów niejęzykowych po angielsku) oraz umiędzynarodowienie edukacji poprzez realizację projektów europejskich.
2. Nauczanie języka angielskiego w oparciu o koncepcje CLIL i STEAM, czyli tworzenie swoistego rodzaju ścieżek międzyprzedmiotowych łączących edukację językową z innymi obszarami (np. historią, geografią, matematyką, sztuką, przedmiotami przyrodniczymi itp.) na bazie przykładów dobrych praktyk poznanych podczas kursów metodycznych oraz międzynarodowych publikacji i narzędzi internetowych. 3. Wprowadzanie skutecznych metod nauczania oraz efektywnego zapamiętywania nowych treści w oparciu o narzędzia i techniki stosowane podczas zagranicznych kursów językowych i metodycznych. 4. Podnoszenie jakości edukacji wczesnoszkolnej poprzez rozwój kompetencji cyfrowych i nowoczesnych technologii (programowanie i kodowanie) oraz efektywne korzystanie z ogólnie dostępnych narzędzi TIK, zmianę sposobu oceniania najmłodszych uczniów na taką, która będzie doceniała rozwój, a nie tylko wskazywała błędy, wpływ dzieci na sposób zdobywania wiedzy oraz naukę pracy w grupie. 5. Rozwój doradztwa zawodowego w oparciu o skuteczne rozwiązania przyjęte w innych krajach UE. Będzie to możliwe przez udział naszego szkolnego doradcy w kursie językowym, co będzie jednocześnie autentycznym przykładem realizowania koncepcji uczenia się przez całe życie, wpłynie na autorytet nauczyciela w tej materii, a przede wszystkim umożliwi mu korzystanie z anglojęzycznych materiałów, opracowań i narzędzi, które wzbogacą jego warsztat pracy. |
Cele projektu
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
Są takie narzędzia w pracy nauczyciela, do których sięgam z zamkniętymi oczami, a uczniowie bardzo je lubią. AnswerGarden to prosta...
-
Linki do prezentowanych publikacji: CLIL for Primary Schools Angielski przyjazny mózgowi - program nauczania j. angielskiego w klasach dwuję...
-
Przy obecnym rozwoju dydaktyki, pedagogiki i psychologii dla nauczycieli i wielu rodziców wiadomym jest, że podstawą skute...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz