HARMONOGRAM DZIAŁAŃ
ZAPLANOWANYCH W PROJEKCIE
"PRZEZ DWUJĘZYCZNOŚĆ DO PRZYSZŁOŚCI"
termin
|
działanie
|
|
1.
|
październik
2019
|
diagnoza językowa dla uczestników kursów języka
angielskiego
|
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
||
stworzenie projektowego bloga i kurs jego
współtworzenia dla uczestników mobilności
|
||
założenie strony na FB połączonej z blogiem
|
||
gablota Erasmus+
|
||
artykuł do Informatora Mosińskiego
|
||
opracowanie i wybór logo projektu
|
||
* szkolenie RP dot. metod notowania i
skutecznego zapamiętywania
|
||
3.
|
listopad
2019
|
TYDZIEŃ
HISZPAŃSKI
– ogólnoszkolny projekt dot. historii, kultury, geografii, atrakcji
turystycznych, kulinariów itp. kwestii związanych z krajem mobilności
|
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
promocja E+ podczas zebrania z rodzicami
|
||
kurs online na platformie SEG
|
||
4.
|
grudzień
2019
|
gablota Erasmus+
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
5.
|
styczeń
2020
|
TYDZIEŃ
MALTAŃSKI
|
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
6.
|
luty
2020
|
mini słowniczek zawierający słownictwo i zwroty
przydatne w czasie podróży (np. zgubienie dokumentu tożsamości, problemy
zdrowotne, wskazywanie drogi itp.)
|
gablota Erasmus+
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
7.
|
marzec
2020
|
opracowanie materiałów promujących szkołę, które
zostaną wykorzystane np. do pozyskiwania kontaktów z przedstawicielami innych
europejskich szkół (ulotki, broszury, gadżety),
|
TYDZIEŃ
WŁOSKI
|
||
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
8.
|
kwiecień
2020
|
gablota Erasmus+
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
9.
|
maj
2020
|
TYDZIEŃ
CYPRYJSKI
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
rozpocząć działania związane z uzyskaniem
certyfikatu Europass Mobilność
|
||
10.
|
czerwiec
2020
|
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
11.
|
lipiec
2020
|
MOBILNOŚCI ZAGRANICZNE
|
12.
|
sierpień
2020
|
|
13.
|
wrzesień
2020
|
uzyskanie certyfikatów potwierdzających udział w
kursach oraz dokumentów Europass
Mobilność i Europass Paszport Językowy
|
wdrażanie przykładów dobrych praktyk poznanych
podczas zagranicznych mobilności
|
||
złożenie raportów po odbytej mobilności oraz
dokumentacji fotograficznej, które stworzą PORTFORLIO MOBILNOŚCI (na bloga,
www szkoły, i do dokumentacji)
|
||
relacja z odbytych kursów oraz przykłady dobrych
praktyk prezentowane podczas posiedzenia RP oraz spotkań zespołów
samokształceniowych
|
||
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności – wymiana doświadczeń, wypełnienie analizy SWOT
|
||
gablota Erasmus+
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
14.
|
październik
2020
|
tworzenie przewodnika metodycznego dla
nauczycieli pracujących z oddziałami dwujęzycznymi oraz bazy narzędziowej i
materiałowej – CLIL, CLT oraz STEAM, coaching, mentoring
|
STEAM w edukacji wczesnoszkolnej – opracowanie
nowych metod i narzędzi wspierających rozwój kreatywności, poznawanie nowych
technologii, umiejętność pracy w grupie, krytyczne myślenie, pracę metodą
projektu oraz rozwiązywanie problemów.
|
||
wspólna relacja z mobilności do Informatora
Mosińskiego
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
15.
|
listopad
2020
|
projekt eTwinning
|
gablota Erasmus+
|
||
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
||
projekt / konkurs interdyscyplinarny z lokalnymi
szkołami
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
||
16.
|
grudzień
2020
|
doradztwo zawodowe i przedsiębiorczość – baza (także
anglojęzycznych) materiałów, testów, baz danych itp., poznanie dobrych
praktyk edukacyjnych w innych europejskich krajach,
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
17.
|
styczeń
2021
|
spotkanie organizacyjne z uczestnikami
mobilności
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
gablota Erasmus+
|
||
18.
|
luty
2021
|
opracowanie przez każdego uczestnika mobilności 2
scenariuszy zajęć w oparciu o wiedzę i doświadczenia zdobyte w czasie
zagranicznych kursów
|
artykuł na projektowego bloga
|
||
19.
|
marzec
2021
|
spotkanie podsumowujące z uczestnikami
mobilności
|
panel dyskusyjny dla przedstawicieli szkół
prowadzących edukację dwujęzyczną w odniesieniu do zmian wywołanych reforma
edukacji
|
||
artykuł na projektowego bloga
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz