Przez dwujęzyczność do przyszłości

  • Strona główna
  • Projekt Erasmus +
  • Cele projektu
  • Doradztwo zawodowe
  • Harmonogram działań
  • Rezultaty projektu
  • UPOWSZECHNIANIE

piątek, 20 maja 2022

Nasze publikacje


Linki do prezentowanych publikacji:

CLIL for Primary Schools

Angielski przyjazny mózgowi - program nauczania j. angielskiego w klasach dwujęzycznych

Programowanie i doświadczanie to nasze zadanie









o maja 20, 2022
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)
  • AnswerGarden - aplikacja dla każdego
    Są takie narzędzia w pracy nauczyciela, do których sięgam z zamkniętymi oczami, a uczniowie bardzo je lubią. AnswerGarden to prosta...
  • Nasze publikacje
    Linki do prezentowanych publikacji: CLIL for Primary Schools Angielski przyjazny mózgowi - program nauczania j. angielskiego w klasach dwuję...
  • Ocenianie kształtujące
                    Przy obecnym rozwoju dydaktyki, pedagogiki i psychologii dla nauczycieli i wielu rodziców wiadomym jest, że podstawą skute...

Follow us

Przez dwujęzyczność do przyszłości

Etykiety

#Erasmus+ #Erasmus+#Malta#Szkoła Podstawowa nr 1 w Mosinie #Erasmus+#Malta#Szkoła Podstawowa nr 1 w Mosinie#Alpha School of English#mobilność #Italia #języki#słowniki#komórka#angielski#niemiecki #językwłoski #KA1 #kahoot #konkurs #motywacja #rozwój #SP1Mosina #szkoła #TydzieńWłoski #Włochy #zmiana #życie angielska przygoda answergarden aplikacja aplikacje audiobooki autodraw BBC budowa zamku burzamozgow butony bystre oczko cambridge ciasteczkowe potworki CLIL czas wolny dobble doradztwo zawodowe dzielenie e-learning edukacja dwujęzyczna edukacja językowa edukacja kulturowa edukacjazdalna Efekt Rosenthala emocje English Erasmus+ ESL eTwinning ferie w domu festisite filmy foreign languages Gardner gazetka genial.ly gra gra planszowa gry gry dla dzieci gry planszowe hiszpania Irlandia język angielski języki karty pracy keywords kodowanie komunikacja konferencja korekta książki kurs językowy learningapps lekcje lekcjewsieci listening maj miesiącem profilaktyki mapa kariery memory mes-english mobilność zagraniczna motywacja myslografia narzędzia tłumacza native-speaker nauczaniezdalne nauczyciel nauka angielskiego nauka kodowania nauka-angielskiego nawlekaj nie czekaj online oxford padlet pinterest pisanie plakaty podcast podsumowanie pomoc-językowa potencjał program nauczania programowanie dla dzieci programy projekt promocja promocja Erasmus+ samoocena scenariusz lekcji scottie go sketchnoting słownictwo słownik słowniki słuchanie spotkanie szkół dwujęzycznych spotkanie z autorem St. Patric's Day szkicownik szkoła dwujęzyczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Mosinie tablica temperament testy online tik tłumaczenia tools toolsforenglish tydzienhiszpanski visualthinking vocabulary walentynki watching films wirtualnemożliwości worksheets wykład wyzwanie youtube zabawa zabawy dla dzieci zasoby zawody zawód zdalne nauczanie zdolności

Współtwórcy

  • Agata Walter
  • Agnieszka Król-Maćkowiak
  • Alicja
  • Ewa Szymańska
  • Justyna Nojszewska
  • Paulina Mania
  • Przez dwujęzyczność do przyszłości

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

  • maja 2022 (1)
  • marca 2022 (2)
  • lutego 2022 (3)
  • stycznia 2022 (2)
  • grudnia 2021 (1)
  • listopada 2021 (2)
  • października 2021 (3)
  • września 2021 (1)
  • maja 2021 (2)
  • lutego 2021 (1)
  • stycznia 2021 (3)
  • grudnia 2020 (3)
  • listopada 2020 (2)
  • października 2020 (2)
  • lipca 2020 (1)
  • czerwca 2020 (1)
  • maja 2020 (4)
  • kwietnia 2020 (5)
  • marca 2020 (3)
  • lutego 2020 (4)
  • stycznia 2020 (6)
  • grudnia 2019 (2)
  • listopada 2019 (6)
  • października 2019 (3)

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Subskrybuj

Posty
Atom
Posty
Komentarze
Atom
Komentarze

Translate

Wszelkie prawa zastrzeżone. 2019. Motyw Znak wodny. Obsługiwane przez usługę Blogger.